Is het al donderdag? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Kelly Polderman - WaarBenJij.nu Is het al donderdag? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Kelly Polderman - WaarBenJij.nu

Is het al donderdag?

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 April 2015 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout monde!

Er zijn weer wat weekjes voorbij gegaan en daarom vond ik het weer tijd voor een update.

Het weekend na dat mijn ouders zijn langsgeweest heb ik maar in m'n eentje doorgebracht. De week liep gewoon zoals altijd. Werken, werken, werken. Zaterdag ben ik de dag zoals altijd begonnen met de eeuwige zoektoch naar boodschappen in de Carrefour. Ik wist niet dat supermarkten zo groot konden zijn. Daarna ben ik met de metro naar Girls Nails Bar gegaan om gelnagels te laten zetten. Het resultaat is erg mooi en zelfs na bijna 2 weker zit het er nog perfect op. Daarna ben ik richting Le Millenaire gegaan. Dit is een groot winkelcentrum in de buurt van EICAR. Daar heb ik dan ook derest van de dag doorgebracht. Zondag was niet veel bijzonders. Beetje aan school werken, beetje opruimen en het weekend was weer voorbij.

De week daarna was weer hetzelde zoals altijd. Woensdag avond was er een Apéro Casting. Dit is een informele meeting van producenten en acteurs. Clémence en ik hebben heel de avond geholpen met het verwelkomen van mensen en contact gegevens noteren van acteurs zodat de student producenten ze altijd kunnen contacteren in geval van interesse.

Die zaterdag daarna heb ik weer met Sara doorgebracht. We zijn de dag begonnen in Le Musee Gourmand Du Chocolat. Het museum was niet veel bijzonders maar de demonstraties en het proeven van de chocola was erg interresant. Daarna zijn we richting Rue Du Commerce gegaan om een beetje te winkelen en te lunchen. Na een heerlijke lunch hebben we de Eiffeltoren bezocht en de dag geeindigt in LaFayette. Zondag was weer niks bijzonders en maandag begonnen we weer een nieuwe week.

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Ik mag voor het paasweekend naar huis. Om 19:22 heb ik de trein in Parijs en als alles goed gaat ben ik om 11 uur in Kapelle. Met Marco heb ik in Roosendaal afgesproken en hij gaat dan ook mee naar huis. Vrijdag gaan we samen bij oma pannekoeken eten en daarna breng ik hem naar huis omdat hij helaas veel moet leren. Vrijdagavond even een bezoekje brengen bij m'n moeder. Zaterdag overdag is niet veel bijzonders, even langs opa in Wemeldinge en derest van de dag op het gemakje. In de avond gaan we op stap en kan ik na 7 weken eindelijk m'n vrienden en vriendinnen weer zien. Ik heb daar nog het meeste zin van allemaal. Zondag staan bezoekjes bij Marco z'n familie op de planning en in de avond gaan we met z'n 4e uiteten en naar de film in Antwerpen. Maandag helaas weer naar Parijs maar het word zeker weten een top weekend!

Ik heb er zin in!

à bientôt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 2151

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Stage

Landen bezocht: